With every heartbeat

Hej på er, nu är jag här igen. Min dag har verkligen varit super mysig! I skolan gjorde vi ingenting och efter det gick jag och två vänner till ett super mysigt café. Tänkte först gå till strandbryggan men ändrade oss sen. Efter det åkte jag och mamma på körkortskurs och jag måste nog vara den enda som tycker det var ganska kul? Han som föreläste var super duktig och han fick en att bli mer motiverad. När jag kom hem körde jag lite poweryoga med mamma. Jag tycker ju inte att yoga är så kul men så som jag är får jag ångest ifall jag inte tränar så var tvungen att göra det ikväll. Nu blir det att göra färdigt min underbara historia uppgift, lär ju säkert ta halva natten. MENMEN, skolan är snart slut så vad fan gör det?! Aja nu måste jag börja på den, bjuder på två bilder från idag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0