Tillbaka igen

Hej hopp, jag har inte uppdaterat under helgen men nu är jag tillbaka igen. Malin och Regina har åkt nu och satan vad trött jag är, ändå måste man sitta och vrålplugga.. Jag har haft en super trevlig helg verkligen med underbara malin. Det är alltid så himla kul när dom kommer hit!I fredags var vi ute och fikade sen runt tolv kom Robin och Martin till oss och vi bara var hemma och umgicks, super kul. I lördags var jag och Malin ute och åt och bara var med varandra. Idag ska jag som sagt bara plugga och snart ska jag åka till Katarina för att göra det sista inför företagsekonomi redovisningen imorgon. Peppad!! Men vafan är det för väder ute idag egentligen, man blir ju deprimerad. Aja nu ska jag fortsätta plugga. Vi hörs sen. PUSS

Såhär ser jag ut just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0