Sjuk familj

Jag måste bara säga att jag har nog den sjukaste morbrorn man någonsin kan få. Jag och mamma sitter och äter då jag får ett sms som lyder såhär:
"Hej Jullan! Hörde att du också är gravid och ska få en liten baby. Fan va skoj! när är det dags? Grattis som fan från oss i Umeå"
Får jag bara fråga vilken normal morbror skriver detta? haha. Jag älskar ju honom för att han är just han. Självklart drev jag ju vidare och tackade så mycket och berättade när beräknadtid var osv. Men jag skulle aldrig vilja ha ett barn i tidig ålder, fatta vad mycket man missar liksom? Visst jag älskar barn, men att ta hand om ett och veta att barnet verkligen behöver mig skulle jag inte klara av nu. Så nej kära familjen Malmström, Jullan är icke gravid! ;)

Jag som liten, bra go asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0