Om jag ger dig mina tårar men är stark när du är svag

Hej hopp! Nu sitter jag här och är redo för att bege mig till centralen för att möta syrran och sen ta tåget till örebro. Jag är riktigt taggad nu, ska bli grymt kul! Som sagt så var jag ju ledig idag från skolan. Jag ställde klockan på 9.00 för att jag tänkte att jag kunde gå ut och springa men när alarmet ringde var jag inte ett dugg taggad på det så  jag sov ett tag till. Jag kommer inte uppdatera bloggen under helgen som ni kanske förstår men jag hör av mig på söndag när jag är hemma och har tid. Ska ju ha dansuppvisning då också så blir nog inget inlägg förrän senare på kvällen. Aja nu ska jag stänga av datorn, men ha en super trevlig helg för det ska jag ha! PUSS

Såhär går jag klädd idag, väldigt enkelt!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0