New stuff

Hej hopp, nu sitter jag här som en blöthund och känner mig hur oporrig som helst. menmen vad gör det? Jag är ensam hemma nu eftersom mamma jobbar över och pappa är borta. Idag ska jag dansa och som vanligt ska det bli så jäävla kul! dans är verkligen min terapi!! Idag har jag haft nationella muntligt i spanska och det gick väl sådär, jag tyckte att det var lite små stelt att prata. tycker inte om när man vet att man verkligen måste prata, menmen. Efter det var det copa de la Östra och då spelade mina underbara klasskamrater. Det var juristderby och min klass var helt överlägsna, dock förlorade vi på sparkar eftersom den andra klassen har skolans bästa målvakt. Jag älskar ju0a ändå! Juste, igår innan jag åkte till Carro köpte jag lite nya saker som jag känner på mig att jag kommer använda myycket. Båda tröjorna är från conscious collectionen. 


Älskvärda toppar

Min och Carros nyttiga tallrik igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0