Inget kan stoppa mig nu

Hej hopp, nu sitter jag i soffan och myser med en kopp te i handen. Jag har varit och tränat idag och det känns super skönt! Idag hade jag np i engelska muntligt och det gick helt okej tror jag faktiskt. Efter skolan åkte jag hem och pluggade. Idag var det två jätte söta tjejer som kanske var 11-12 år som ropade hej på mig när jag gick förbi. Jag sa ju självklart hej tjejer, tillbaka och så frågade: Är du känd? Du ser ut som en kändis. Jag ba jaha vem ser jag ut som då? och då svarade dom: Nej ingen, men du är så himla fint klädd och snygg så.
Man kunde ju inte göra något annat än att små le resten av dagen. Det är sånna små ord som förgyller en vardag. Imorgon börjar jag kl 13.00 och slutar 14.20 känns ju riktigt värt att åka till skolan menmen.
Nu väntar jag på att glädjespridare ska logga in så han kan göra mig ännu gladare än vad jag är! PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0