I'm into you

Tjenare kexen, är ni här inne och smular? Jag kom precis hem från gymmet, fy fasen vad skönt det va att vara där igen! UNDERBART! Nu tänkte jag plugga lite, vi har bara massa jobbiga grupparbeten nu så.. Sen när mamma slutar ska vi åka och köpa nya jeans åt mig, behöver nya svarta eftersom dom gått sönder. buhu, det var mina favoriter.. Aja jag kan fortfarande använda dom men det kommer ta emot att slänga dom. Jag vill bara berätta vilken chill dag jag hade idag. Jag började klockan 8 med nationella och 9.25 var jag klar och efter nationella skulle vi haft över tre och en halv timmes hål så då gick vi till vår lärare och sa det och självklart med våra puppyeyes så kunde hon inte säga nej. Det innebar att jag kom hem 10.30 och la mig och sov till klockan ett för att sedan åka och gymma. Hur lovely låter inte det? Aja nu måste jag plugga, men vi hörs!

"Kommer ni ihåg låten "sexy bitch"?
Den bitchen gick på Östra real
"
Såhär gick jag klädd idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0