I had a whale of time

Hej hopp, nu är jag tillbaka efter en underbar helg! Den har varit helt fantastisk men mycket skratt. Jag kan berätta mer om allt lite senare när jag har fått alla bilder och så. Men vi hade det jätte mysigt! Nu är jag som sagt hemma och sitter i soffan. Jag taggar till inför dansuppvisningen ikväll så det blir bara att ta det lugnt för mig nu innan. Orkar inte göra någonting just nu känns det som ,jag ska vänta till solen lagt sig på altanen så man kan sola lite. Nu tävlar jag ju med två personer och så som jag är vill jag ju vinna mot båda så då måste jag ta chansen när jag väl får den! Vi hörs senare, puss

Just, det är ju roligt när man vaknar upp på morgonen med uppsvälda läppar och folk frågar ifall man opererat läpparna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0