Hon har blommor i sitt hår

Hellu, jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterade igår. Men jag vet inte vad jag gjorde orkade inte helt enkelt. Idag mår jag lite sisådär faktiskt. Lite ont i halsen och snuva, dock tror jag att snuvan kan bero på min underbara allergi. Idag har jag haft nationella, det gick sådär. Däremot blev jag väldigt glad när jag fick veta att jag fick behålla mitt mvg i spanska. Underbart! Jag, Carro, Johanna och Katarina gick och åt lunch idag på Vapiano och hade riktigt trevligt! Efter vapiano åkte jag till firsören och färgade utväxten. Den här gången blev jag riktigt nöjd och dessutom behövde hon inte klippa så mycket! Nu ska jag göra lite företagsekonomi men vihörs sen! PUSS

Han på Vapiano visste iallafall hur man skulle ragga.
Han måste tyckt att jag var trevlig!

Nya jag. Samma hårfärg men blev riktigt nöjd(ser väldigt ljust ut i solen)


Kommentarer
Postat av: Bonden

Så otroligt vacker tjej ! <3

2011-05-24 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0