Fri som en fågel

Oj oj oj, nu kommer det igen. Nu fick jag höra att jag är sämst på att uppdatera och ja, jag måste väl hålla med er. Jag tycker det är skit kul att blogga och se hur ni läsare tittar in regelbundet men jag har faktiskt annat att göra också men jag ska försöka att uppdatera varje dag! I helgen var jag i östhammar, åh så underbart det var. Älskar att vara där, jag glömmer liksom allt som händer här hemma då och för en gångs skull kan jag få tänka på mig själv lite också. Idag har jag varit och hjälpt mamma med möbler till det nya köket. Vi ska ju göra om vårt kök vilket ska bli jätte kul, och framför allt för mamma. Ser hur mycket hon ser framemot det och det gör mig så glad! älskar dig. Just nu sitter jag här och tänkte snart hoppa in i duschen. Nu är det inte många dagar kvar till sommarlov, tagga tagga tagga! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0