Det var han som ville kyssa mig

Hej hopp, nu sitter jag här i soffan. Jag sitter och tittar på tv med mamma och pluggar lite. Jag har precis fått hjälp med företagsekonomin så nu är det inte mycket kvar vilket är väldigt skönt! Nu ska jag skriva lite historia och koka lite te åt mig och mamma. Idag har jag sprungit vid årstaviken, fan var skönt det var. Jag har ju kommit på ett nytt träningssätt nu. Jag ska bara köra kondition nu innan sommaren eftersom jag redan har tillräckligt med muskler och jag vill inte ha fler så. Känner verkligen att jag har kommit i gång med träningen och det nya schemat. Nu ska jag plugga, men vi hörs senare! PUSS

Såhär gick jag klädd idag

Söta Carro Barro och jag gick och satte oss vid fontänen

Jag älskar dig min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0