Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

En dålig vana som jag har är att jag har väldigt svårt att vika in mina kläder och ha dom på rätt plats. Oftast när man kommer in i mitt rum är det kläder på sängen, eller datastolen. Självklart tar jag bort dom ifall jag får någon som besöker mig men jag skulle gärna vilja ha det som vana att så fort jag ser att mamma har lagt in kläder i mitt rum kunna vika in dom i garberoben. Men detta händer ju oftast inte tyvärr. Haha, aja jag ska försöka skärpa mig men det är inte så lätt faktiskt. Det tar ju liksom max 10 min att göra det så varför gör jag det aldrig? Rummet ser ju liksom bara stökigt ut fast det bara är kläder. Menmen, nu vet ni det. Det kan se hur bra ut som helst när ni kommer hem till mig men då ska ni tänka på att det varit kaos innan ;) hahah.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

taack! jag saknar dig, hoppas vi ses snart.

puss

2011-05-06 @ 22:24:37
URL: http://ceciliaahanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0