Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Hm, den typ av killar jag faller för är dom som verkligen kan bjuda på sig själva. Sånna som jag verkligen känner att jag kan skratta och ha roligt med för det är så himla viktigt. Jag tycker även om när killen småretar en på rätt sätt, sådär så man blir lagom irriterad men som man ändå kan skratta över. Det tycker jag är charmigt! Självklart faller jag även för killar som jag märker är ärliga mot mig och som verkligen vill lära känna mig. Jag tycker om när en kille ställer många men rätt frågor som bevisar att han vill veta mer om mig.
Utseende mässigt så faller jag lättast för killar som är längre än mig och muskulösa fast insidan är ju viktigast! Det aboslut viktigaste när det gäller utsidan är ögonen, om jag känner att jag inte kan titta killen i ögonen hur länge som helst kommer det aldrig att funka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0