Baby I'm a dancefloor lover

Hej hopp, nu sitter jag i soffan. Kom hem för en liten stund sen, jag var och fikade med min underbara Elida. Nu har jag helg eftersom jag ska åka till Örebro imorgon. Det ska bli super mysigt verkligen! Jag åker ju bara med mamma och syrran och vi ska ha tjejhelg. Äntligen är den här veckan över, jag har haft huvudvärk hela veckan pga att jag har haft så mycket men nu är det mesta gjort. SKÖNT! Idag efter skolan åkte jag och gymmade vilket var väldigt skönt det med. Det känns super bra nu när jag ser att det blir resultat, dock får jag ju inte köra med styrka som jag sagt tidigare eftersom jag redan har tillräckligt med muskler. Nu börjar man dock skymta små magrutor på magen vilket jag helst inte vill.. menmen, man ser ju att jag är vältränad ;) Nu ska jag gå. PUSS
Sovtröja med klass säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Therese

häslningar från din bror...



http://fitnessguru.se/styrketraning-for-tjejer

2011-05-19 @ 22:35:15
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0