Underbara vår

Nu är jag hemma igen efter två timmar och tjugo minuter i skolan. Jag vill bara vara ute och umgås med vänner och kanske ta en fika på någon ute servering men läxorna håller mig inne. Det tar lite emot att veta att det ska bli bra väder här hela veckan och att jag åker upp till umeå på torsdag där det är typ 0-5 minusgrader. Nu vill jag ju vara här. Idag är det liksom 10 plus här! Aja men ska ändå bli kul att åka upp dit och träffa familj och släkten igen. Saknar dom! sist vi träffades var på begravningen och då var det ju inte så kul.. Men nu kan jag inte sitta här hur länge som helst. Back to homework! Bjuder på två bilder från idag. Puss



Kan inte sluta le av det här vädret!


Kommentarer
Postat av: Therese

hörrödu, idag på lunchen när jag var ute var det 9 plus, så så stor skillnad är det inte ;)

2011-03-22 @ 15:46:47
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0