Super roligt inlägg

Hej hopp. Snurpan här igen fast dock super förskyld. Jag kan tala om för er att det kändes som det var fredagen den 13e idag. Det började med att jag vaknade upp och var super förskyld men jag åkte till skolan ändå eftersom jag skulle ha matteprov. Sen när jag var på väg och sitter påtunnelbanan kom jag på att jag hade glömt min miniräknare och provet går inte att göra utan. Så jag vände men tanken på att jag viste att ja skulle komm försent. Sen när jag springer från bussen och sen till bussen så går bussen precis framför ögonen på mig. Så jag börjar gå till den andra bussen då känner jag hur svårt jag har att andas, alltså astman började spöka. Då kände jag bara hur allt föll och att jag bara ville gråta för min dag kändes helt förstörd. Jag klarade inte av att åka till skolan så när jag kom hem igen la jag mig i soffan och somnade direkt och nu har jag nästan sovit hela dagen. Men känns fortfarande inge bra. menmen. Dessutom är jag ju ensam hemma idag , och en dag som denna vill jag bara ha sällskap och kärlek känns det som.. Nu ska jag inte klaga mer, min underbara pappa köpte suschi åt mig så det var ju dagens höjdpunkt. PUSS

Om man ändå var såhär vacker..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig!

2011-03-31 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0