Sunny sunday

Hej bloggen! Jag har haft fullt upp så det är därför jag inte uppdaterat något, ville men hittade verkligen inte tid. Men nu är jag i allafall här igen! Min helg har varit super mysig. I fredags gick jag och Carro ut och åt och bara snackade efter det åkte vi hem till mig för att hämta grejer och sen åkte vi hem till henne. I går och idag har jag och mamma varit barnvakt åt världens bästa unge. Det var verkligen super kul, jag skrattade så jag grät flera gånger. Underbart. Nu sitter jag här inbäddad i en filt i soffan och skriver igen. Ikväll ska jag och Sara fira Tuva som fyllde 17 i veckan. Jag lägger upp bilder snart från igår :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0