Jag vet inte vad jag vill


Hej hopp, nu är jag här igen. Jag är verkligen dålig på att blogga och därför borde jag egentligen inte ha blogg men har inte mod att ta bort den och vet inte om det är det jag vill (?) Jag menar jag uppdaterar ju ibland. Jag tänkte berätta lite vad jag har gjort sen sist. Jag har varit på Gotland med min underbara vän Carro och där hade vi suuuper kul! Träffade nya roliga människor och bodde hos en gammal barndomsvän utan att jag viste att jag skulle göra det ibörjan, världen är bra liten! Sen har jag pluggat pluggat pluggat. Har väldigt mycket i skolan nu så det känns som det är det enda jag gör. Kanske är det också en orsak till varför jag inte uppdaterar så ofta. Imorgon är det iallafall fredag och då ska jag vara med Elida, vet inte vad vi ska hitta på men båda är väldigt taggade på fest så det lär väl bli det. På söndag ska jag träffa en vän som nyligen flyttat hit till Stockholm och vi ska se på solsidan tillsammans och bara prata. Ska bli kul att träffa honom igen, var väldigt länge sen!
Oj nu märkte jag att det här inlägget blev väldigt långt så ska avrunda det nu. Men vi hörs senare idag, för nu tror jag att jag har fått blogglusten tillbaka. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0