Insidan räknas

Det är något som jag ofta tänker på. Och det är på kroppsidealen. Alla killar ska vara lika muskulösa som gladiatorerna var, axlarna ska vara breda och på magen ska det helst vara 6 rutor. Tjejerna å andra sidan dom ska vara raka som pinnar. Helst ha stora bröst men ingen mage eller lår. Jag tycker allt sånt där är så sjukt. Ändå kan jag inte sitta här och säga att jag inte tycker det är snyggt med killar som har muskler och att det är snyggt när tjejen har stora bröst och smalmidja. Men alla ser vi olika ut och vad finns det att göra åt saken? Förut tänkte jag jätte mycket på hur jag såg ut, jag ville vara som alla andra: Pinnsmal. Men hur roligt är det? Om alla ser likadana ut? Idag är jag nöjd över min smala midja och mina stora höfter. Jag har kommit på att jag helre ser vältränad ut än pinnsmal så folk tror att jag inte får någon mat. Och jag vet att de flesta killar hellre har en tjej med kurvor än en tjej som ser ut som en fyrkant. Jag vill bara säga att ni ska vara nöjda med er själva och inte tänka på så mycket vad alla andra säger!

Nu har jag förstått att det är såhär min kropp är byggd


Kommentarer
Postat av: Gustav

Du är perfekt Julia, skit snygg hela du!:)

2011-03-20 @ 17:44:54
Postat av: Carro

You are my sexbomb darling!

2011-03-21 @ 22:37:29
Postat av: Carro

You are my sexbomb darling!

2011-03-21 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0