7 grader!

Godmorgon världen! Jag skrev inget igår men igår var det skolan som för min del. Efter det åkte jag hem till Daniel och  sen var jag tvungen att plugga. Jag har historiaprov imorgon och jag vill gärna behålla mitt vg och kanske till och med få ett mvg som min lärare sa att jag var nära. Idag börjar jag klockan tolv så det är därför jag hinner blogga nu på morgonen. Jag har redan hunnit dammsuga hela lägenheten och fixat mig. Så vad ska jag göra nu? Jag får väl kanske börja plugga lite. Ikväll ska jag dansa, det ska bli sjukt kul. Är jätte taggad. Aja nu ska jag gå, men vi hörs senare! PUSS

Såhär ser jag ut idag.
Blev en enkel tunika med skinnjackan och min underbara pälsväst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0