Summer feelings

Hallå, nu blir det ett kort inlägg från min sida eftersom jag snart ska åka iväg till skolan för sista gången det här skolåret. Jag har skolavslutning idag och det ska bli så skönt! Efter avslutningen blir det strandbryggan med sköna personer från klassen och det ska bli super mysigt. Min gårdag var trevlig, åkte till gärdet med skolan men var bara där en liten stund senare på eftermiddagen åkte jag med mamma och pappa till min faster och hennes mans nya lägenhet inne på drottninggatan. Jätte fin lägenhet och jätte centralt, skulle inte tacka nej till en lägenhet till det. Nu måste jag skynda mig! Vi hörs senare, PUSSS

Såhär ser jag ut idag. Lite blommig och sommrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0