It's my life

Hemma igen! Kom precis hem från Uppsala nu har varit hos Robin. Jag har ingen anning om vad som händer idag men det får vi väl se. Min helg haar varit bra! I fredags var det Flak med världens bästa Charlotta. Fyfan vad kul det var, bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Sen åkte ju en kompis som gick på Östra real som precis gått ut nu med så det blev mycket dans och skratt tillsammans! Efter flaket åkte jag och mamma ut till Östhammar och bara chillade. Lördagen solade jag nästan hela dagen, övningskörde gjorde jag också. Sen mot eftermiddagen åkte jag som sagt till Robin och bara umgicks. Vi satt på balkongen med ett glas rosévin i handen hela kvällen, super mysigt verkligen! Aja nu ska jag avsluta men jag slänger upp två bilder på två underbara personer som är klara med alla sina jobbiga skolår!

Super fina Charlotta!

Grattis till studenten hunken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0