Saturday

Tjosan Tjosan i lingonskogen! Nu är jag tillbaka igen. Jag hade en mycket trevlig kväll igår med Tuva och Sara, bara så ni vet. Idag vaknade jag runt elva och åkte sedan och shoppade med Mamma. Som vanligt slutade det med att jag kom hem med några påsar, fast faktiskt bara två den här gången ;) Efter det åkte jag in till stan och fikade med Elida, Jonas, Julia, Paulina och Linda. Mysigt! Och nu är jag hemma, ska nog faktiskt bara vara hemma ikvälll också, jag är så sjuuukt trött? tecken på att första skolveckan efter jullovet är avklarad? Kanske det. Jag hade iaf tänkt mig att bara ta hand om mig själv ikväll, prata med fina vänner och bara njuta av att det är helg. Vi hörs senare! PUSS

Såhär såg jag ut idag. Väldigt enkelt men snyggt.

Det här kom jag hem med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0