Måndag

förlåt igen för att jag inte uppdaterat men jag orkar inte riktigt om jag ska vara ärlig. Idag har jag varit och gymmat och sen åkte jag in till stan och fikade med några vänner sen åkte jag hem och pluggade lite och nu sitter jag i soffan framför tvn med mamma och pappa. Imorgon börjar skolan igen, jag är inte så jätte taggad men det ska bli sjukt kul att få träffa alla vänner igen! Jag syndade idag, jag tog en chailatte.. och jag som har lovat mig själv att inte äta eller dricka något sånt nu innan sommaren. menmen, en gång tror jag inte gör något. Nu ska jag verkligen hålla hårt i deet här och försöka! Vi hörs sen. PUSS

Bild från julafton. Jag och min lilla prinsessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0