Adjö akryl..


Hej hopp, nu är jag hemma efter första skoldagen 2011. Det var riktigt kul att få träffa alla vänner igen och jag ser fram emot att komma in i de vanliga rutinerna. Idag efter skolan åkte jag och gymmade(ovanlig?). Jag träffade Sofia på gymmet så vi gymmade tillsammans ett tag. Nu sitter jag här och väntar på maten sen tänkte jag läsa lite i min engelska bok då blir jag trött och det är bra. Inatt var jag fortfarande vaken kl 04.44 och det var hemskt! kunde verklligen inte somna. men men. Juste imorgon ska jag ta bort mina akrylnaglar, kommer kännas tomt och kommer nog sakna dom i början men jag orkar inte lägga ner flera hundra på dom när jag inte kommer jobba och när dom ändå växer så fort. Aja nu ropar dom från köket. Vi hörs! PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0