You remeber me

Hej hopp, nu är jag tilbaka efter en super trevlig helg! I fredags var jag i stan och fikade med Elida sen i går åkte jag till uppsala eftersom Robin fyllde år så jag sov där. Idag har jag bara tagit det lugnt och sovit lite, eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt. Som ni såg ska jag börja med 25 dagars aktivitet och hoppas att det får mig att uppdatera lite oftare. Första dagen blir idag! Imorgon är det måndag vilket innebär att en ny vecka börjar. Hoppas den här veckan går fort och blir rolig. Hoppas även på att få gymma nu efter en veckas uppehåll, håller tummarna för det! Nej nu avrundar jag det här inlägget så hör jag av mig om en sekund ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0