Varit dålig med dagarna. Dag 4

– Mina mål/drömmar/önskningar
Jag har faktiskt inte speciellt stora mål med livet, jag försöker ta varje dag som den kommer. Men jag tror dock att det är viktigt att ha några mål med livet för att kunna ha något att se framemot och sträva efter. Mina mål som jag har nu är iallafall att klara gymnasiet med bra betyg och sedan ta ett ledigt år och bara jobba och få in lite pengar. Sen efter det börja studera vidare på juristlinjen. Som det ser ut nu vill jag satsa på att bli affärsjurist. Jag ska ha en pojkvän/sambo som jag älskar och som älskar mig tillbaka och vi ska bo i en fin personlig lägenhet. Jag skulle vilja ha väldigt mycket pengar så att man slipper tänka på vad man ska köpa och inte, fast det är nog mera en önskning ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0