Dag 3

Min favorit årstid är väl ingen nyhet, det är ganska självklart att det är sommaren som står närmast mitt hjärta. Jag bara älskar att få gå runt i byxor och bara ett linne, gå runt i stan utan att frysa, ta en kompis båt och ligga och sola. Åh gud vad jag bara vill ha sommar nu. Dock tycker jag att alla årstider har sin charm. Jag tycker väldigt mycket om vintern också. Det finns en charm i att alla går runt i tjocka dunjackor och står tillsammans vid busshållplatsen och fryser och vem tycker inte om att sitta i soffan framför en en film med en person man tycker väldigt mycket om under en mysig filt och se snön falla utanför. Våren då man äntligen få slänga av sig tjockjackan då man tröttnat på den , och hösten då träden färgas med underbara röda färger. Jag tycker om alla årstider i lagom mängd, dock skulle jag verkligen inte banga på att ha sommar året runt.

sommar 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0