Amor vincit omnia et nos cedamus amori


Hejdär! nu sitter jag här igen och försöker plugga lite. Idag mår jag faktiskt bättre så imorgon blir det gevärsskytte och bowling som gäller för mig. Idag vaknade jag ett igen , och har bara tagit det lugnt ikväll så som man ska göra när man är sjuk. Men det har faktiskt varit riktigt skönt att gå upp klockan ett på dagen, bara ta på sig ett linne och gå runt i trosor och ett linne hela dagen. Det finns inget skönare! Eller jo, att bli frisk igen vore mycket skönare. Kunna få gå på gymmet igen, slippa känna sig tjock, kunna få träffa alla underbara människor och kunna få ha riktigt skoj igen! Nu ska jag plugga lite, men vi hörs senare. puss


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej. Vad tycker du om finest awards-vinnarna igår då? :)

2011-02-03 @ 11:21:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0