A slow start

Hej hopp!
ja tro det eller ej, men det är ett inlägg ni ser. Jag är tillbaka här framför datorn. De flesta vet ju att jag faktiskt har ett liv och att det är orsaken till varför jag inte uppdaterat. Mycket har hänt på senaste tiden, VÄLDIGT mycket! Både gott och ont, men ska jag vara ärlig är det mest bra saker. Jag har varit i Spanien, P&L, Östhammar och gjort massa annat kul. Jag har även träffat den underbaraste killen jag någonsin träffat! Nu har jag börjat sommarjobba också och det känns som att det skulle inte kunna bli bättre, killen som jag arbetar med är super skön och barnen är underbara. Jag ska berätta mer detaljerat någon annan gång. Vi hörs! PUSS

En av alla bilder som blivit tagna under sommaren.
Jag och min fina Mollie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0