Underbara fredag

Hej hopp! Jag är tillbaka. Gårdagen var suuper mysig, jag och Carro hade det bäst verkligen! Jag kommer sakna den underbara tjejen! Nu sitter jag iallafall i soffan med min kopp te i handen och glor lite halvt på en film. Framför mig ligger "my golden bag" så nu är jag redo att åka. Idag träffade jag Joakim efter skolan och vi var och fikade inne i gamlastan. Jag kan ju bara säga att vi var de enda svenskar som satt på det cafeét. Helt sjukt! Mysigt hade vi iallafall. Nu tänkte jag se vidare lite på filmen och prata med goda vänner på fb och msn, men vi hörs! Ska försöka hinna blogga ett inlägg imorgon innan jag sticker men det ska nog inte vara några problem. Puss

hehe, här är sötnosen jag träffade idag när han var liten. Skit söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0