Tjejer är skit!

Hej hopp bloggen, idag är det måndag och dagen började med att jag hade orientering i skolan. haha, det var jätte stelt idag i skolan pga en sak som hände i fredags. Det roliga är att jag inte bryr mig ett skit om dom tjejerna. Dom har fått mig att inte vilja umgås med tjejer. Tjejer är långsinta, otacksamma och ja ni kanske hör att jag är förbannad. Det viktiga är iallafall att jag och Caroo håller ihop med resten av klassen vilket är underbart! Idag har jag även gymmat vilket var jääätte skönt, känner att jag är tillbaka nu och nu jävlar är det beach 2011 som gäller! Nu ska jag prata med mina underbara vänner på fb, men vi hörs! Puss

Så jävla sexiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0