So sick of lovesongs

Hej hopp. Nu är det lördagkväll och jag sitter här hemma i soffan helt slut. Jag tog mig ju till stan idag för att gå på bio med några vänner och jag känner mig helt slut nu efter. Men filmen vi såg var verkligen super rolig, vi såg på "hur många lingon finns det i världen" Lätt värd att se, sjukt rolig men ändå väldigt sorglig! Jadu vet inte riktigt vad jag ska säga nu eftersom jag verkligen inte gjort mycket alls dom senaste dagarna. Men imorgon kanske jag ska träffa Daniel om jag känner mig bättre, jag vill ju inte smitta honom liksom.. ;) Nu ska jag se på film med mammsen. PUSS

Haha, vilka minnen. Saknar mina fina vänner i Karlstad!!


Kommentarer
Postat av: Gika

Haha asså jag älskar verkligen den där bilden. Din kommentar var bäst, "klänningen gjorde mig gravid!!" du är så söt! Pusss<3

2011-04-03 @ 12:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0