Mys på hög nivå

Nu sitter jag här i soffan med min kära mor medan hon tittar på tv och jag sitter och pillar på datorn. Självklart står två koppar te på bordet som det ska! Dagen har varit helt okej. Gick väldigt bra på orienteringen, jag, Carro, Alexander och David sprang tillsammans så det var ju tur det annars tror jag faktiskt att jag aldrig hade hittat. Dock tappade vi bort dom några kontroller och då fuskade jag och Carro lite men men. Efter det åkte jag till skolan och pluggade. Har haft så sjuukt ont i huvudet idag så hade lust att skjuta av det från kroppen, men det börjar bli bättre nu. Imorgon är det östhammar med Elida som gäller och på lördag är det valborg. Det kommer bli grymt kul att träffa alla sköna östhammar och uppsala bor igen! Kommer nog inte uppdatera bloggen något under helgen men ni får vänta helt enkelt. Nu ska jag njuta av mitt te så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0