Mr. Romeo, in the end you gonna want me more

Hej där! Nu är jag hemma efter en super skön dag. Jag började klockan tolv med mitt favorit ämne spanska och sen såg vi på en teater som treorna hade gjort. Det var faktiskt helt okej, dom är riktigt duktiga! Efter skolan åkte jag och Carro och fikade. Det var jätte mysigt! Vi kom fram till att jag ska sova hos henne på torsdag för annars kommer inte vi kunna träffas på jätte länge. Sjukt att jag åker snart, pappa har ställt fram väskan och imorgon blir det att börja packa lite.  Ikväll är det dans, jag är taggad till tusen! Dans är min terapi just nu. Nu tänkte jag sätta mig ner och plugga lite, men vi hörs kanske senare ikväll. PUSS

Såhär gick jag klädd idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0