Läskigt!

Nu är jag tillbaka från träningen. Kan säga såhär, fyfan vad underbart det var att få gymma men fyfan vad tråkigt och värdelöst det var med yoga. Det var nog bland det tråkigaste jag gjort! Äckligt tråkigt. Jag vill ha fart och svettas när jag tränar men vad fan var det där liksom. Usch , inget att hurra för! Nu sitter jag med mamma och tittar på efterlyst. Det går tydligen två våldtäcksmän lösa här på södersidan. Jag blev verkligen rädd när mamma sa det, så nu får man se till så att man inte går själv hem på kvällarna. Usch jätte obehagligt! Imorgon kanske jag inte kommer blogga, jag ska nämlige sova hos Carro då ju men vi får se det kanske blir något litet inlägg.

Träningsbruden nr.1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0