Keep on dancing till the world ends

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen efter en ganska så värdelös skoldag. Hade utvecklingssamtal tidigt på morgonen och eftersom jag trodde att vi började tolv tänkte jag att då kan jag ju stanna kvar i skolan så jag gjorde ju det. Sen visade det sig att vi började inte förrän ett och då hade jag hunnit att åka hem och allt. Men som tur var kom Katarina och höll mig sällskap. Tack vännen! Jag hade ju även mitt matteprov idag, tror det gick helt okej ändå men det får vi se. Jag skulle egentligen ha träffat Daniel idag men han kunde inte för att han skulle hjälpa sin klass med deras skiva som dom ska ha snart. Åh jag vill också ta studenten! Pratade med en vän i skolan idag och han hade "avvecklingssamtal" idag. Treorna i min skola går ut den 1 Juni och fan vad jag kommer sakna dom asså! menmen. Nu tänkte jag kolla lite med företagsekonomin som jag halkat efter lite med. Vi hörs sen! PUSS

Såhär såg jag ut idag:
Vanliga svarta jeans och en söt transparant topp

Till den enkla outfiten smyckade jag min handled med
denna underbara klocka som jag inskaffade i Umeå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0