Kärlekens tunga

Hej hopp! Jag kom precis hem och sitter nu med min nötskål och bloggar. I bakgrunden hör jag tonerna av kärlekens tunga. Underbar låt! "Låt mig höra kärlekens tunga, säg att du älskar mig" Vad ska jag göra idag egentligen? Jag har inge plugg att göra, eller det har man ju alltid men när man äntligen inte har något orkar man ju inte sätta sig ned och göra det. Jag skulle egentligen ha träffat Gabriella idag men hon hade fått migrän stackaren! det var verkligen jätte synd för jag hade sett framemot att få träffa henne, det var så länge sen sen sist! Men men, kanske blir det så att jag går ut ikväll och tar en fika med en vän iallafall men det får vi se. Puss
Såhär såg jag ut idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0