Julia Hurtig Strömberg

Hej hopp, nu är jag här igen. Blir ett snabbt inlägg om vad jag har gjort idag. Vaknade klockan nio för att jag skulle åka med mamma till IKEA och efter det åkte vi och satt oss på en uteservering på söder. Det var verkligen jätte mysigt. Idag fick jag även reda på att min kära vän och bästa granne ska flytta. Så resten av min kväll har jag spenderat med henne och ska göra det mer. Vi har tagit en powerwalk runt hela årstaviken vilket är cirka en mil. Så nu känner man sig fresch! Jag ska satsa på beach 2011, jag vill känna mig snygg inför sommaren så nu jävlar blir det en schemalagd meny samt mycket träning! Slänger upp några bilder. Ha det bäst. Puss

Såhär såg jag ut idag.

Min super mysiga säng med nya sängkläder!

Snygg tjej redo för att bränna kallorier....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0