Gangsta paradise

Hej, som vanligt när jag skriver ligger jag här i soffan. Ni tror säkert att jag bara är i soffan och ni har halvt rätt, dom här senaste dagarna har nämligen soffan varit min allra bästavän, han har tagit hand om mig och gjort så jag får ligga tryggt och skönt. Älskar den! Inatt blev det lite sent fast jag inte skulle vara uppe så länge egentligen. klockan 3 vände jag mig om och somnade. Jag pratade i telefon så det var därför jag var vaken. Idag har jag verkligen inte gjort någonting, bara tagit det lugnt och försökt bli frisk. Bakom mig sitter mamma och pillar på sin dator och spelar musik så det är myyysigt! Imorgon är det måndag, vet inte riktigt än ifall jag ska åka till skolan eller inte. Som det är nu kommer jag nog inte att göra det men vi får se helt enkelt.
Juste, jag fick höra av Joakim inatt att jag uppdaterade som en åsna så nu lovar jag er att blogga oftare. hehe, puss på er!

Jag just nu, pigg tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0