Bildbomb

Hej hopp! Nu är det söndag igen och jag är återigen i bloggandet. Hoppas ni har haft en trevlig helg. Det har jag! Fredagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den var ändå helt okej och det hela slutade med att jag och Carro satt hemma hos mig med en drink var. Lördagen spenderades mest i bilen eftersom jag mamma och pappa åkte till mjölby där min mamma är uppväxt och min morfar är begravd. Det var mysigt! När jag kom hem på kvällen sen tog jag en promenad med Sebbe och efter det var jag jätte trött så jag stannade hemma. Idag har jag varit och shoppat med mamma inför min resa och lite annat. hittade massa fint som ni får se här under. Idag ska jag nog bara ta det lugnt, kanske plugga lite. Vi hörs sen. Juste vill ni veta en sak???? Om en vecka är jag i 25-30 graders värme och sol&bad!! PUSS HEJ


Vanliga enkla ballerinaskor. Älskar dom!

Söt topp som jag kollat på jätte länge

Mina nya leggins med söta fickor på

Nya shorts med högmidja

Snygga skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0