Baby I still need you

Idag är det måndag och tro det eller ej men det är måndag hela dagen! Idag vaknade jag runt 13.00, jag blev hemma idag också men imorgon är det skolan för min del. DÅ har jag utvecklingssamtal och ett stort matte prov. taggad tjej. eller? Idag runt klockan tre kom iallafall min underbara Elida hit och höll mig sällskap, vi behövde prata lite så det var super skönt att hon kom. Efter det har jag pluggat lite inför matten och sen har jag även skickat in massa ansökningar om sommarjobb så hoppas att något företag vill ha mig. Nu sitter jag med mamma i köket och myser som vi brukar, pappa sitter i vardagsrummet och ser på tv. Snart ska vi också sätta oss där och kolla lite. Vi hörs nog inte mer ikväll, men i morgon är jag tillbaka igen! PUSS

Såhär har jag gått klädd hela dagen. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0