Army of love

Hej hopp, jag känner mig jätte stressad för jag har precis ätit nu och ska byta om och åka till gymmet. Idag blir det gymmet i en timme och sen yoga! Ska bli super skönt att få träna hårt. Jag och Elida taggar ju som fan till Spanien. Vi kommer göra Benidorms stränder farliga. Hahah. Idag efter skolan följde jag med gumsan när hon skulle ta bort sina gele naglar och efter det har jag bara suttit hemma och plugagt. Nu har jag även skrivit upp en packlista så när jag kommer hem igen från träningen ska jag börja packa! Jag kanske hör av mig senare, annars hörs vi någon annan gång. PUSS

Såhär såg jag ut idag.

Dom kallade mig för guldlock idag.
Mitt hår har verkligen blivit lockigt, syns inte så bra på
bilden dock menmen ;)


Kommentarer
Postat av: bonden :)

du är verkligen fin ! <3

2011-04-13 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0