Vart är världen påväg?

31/3 2009
Lägger en tänke och några ord till den fina pojken min vän förlorade idag. pojken som inte får chansen att uppleva denna värld. pojken som endast hann bli 8 dagar gammal. jag förstår inte att livet kan vara så grymt, jag hittar inga ord. jag står vid mammans sida, vi har bråkat och vi har haft våra förjävliga stunder men jag kommer alltid minnas våra finaste minnen då vi var med varandra på sommrarna. jag vet att du läser det här, så jag säger det nu: Hör av dig ifall du behöver mig gumman, jag finns här!


Kommentarer
Postat av: Therese

usch vad tragiskt.. varma tankar åt de drabbade..

2010-03-31 @ 21:52:37
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0