Bränna, ja tack!

Hejhej, nu ligger jag i sängen är så sjuukt trött! Idag var jag i skolan, det gick bra men hade verkligen ingen motivation först sen fick en person mig att inse att jag faktiskt verkligen vill lyckas och då tog jag tag i det. Slutade tolv så nu ligger jag här, klockan fem ska jag in till stan för vi ska ut och äta och fira Elidas pappa som fyller år. Grattis Charlie! Jag älskar att se att snön försvinner nu men hatar att se att det bara blir äckligt slask kvar menmen det kommer försvinna förr eller senare. Snön höll precis på att skrämma livet ur mig, det föll från taket och dunsade ner på min fönsterbräda trodde det stod någon utanför och höll på att bryta sig in till mig! Fett läskigt!! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer, vi hörs!
PUSSHEJ

 Sommar 09
Fan vad brun jag var, hoppas på det igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0