Uppdate

Uppdate:Det blir ingen middag med Charlie och Elida istället går jag mamma och syrran ut och äter istället. Väldigt tråkigt att inte de andra två kunde menmen det kommer bli kul med bara tjejerna i familjen. Hoppas allt blir bättre, fattar inte varför det är den dyrbara pärlan som ska skadas mest..
Jag hade dessutom bestämt att träffa Madde imorgon men den lilla skiten har gått och blivit sjuk, inte okej gumman! menmen, vi ska träffas när hon blivit frisk igen. Jag vill inte bli sjuk igen eftersom jag var det för någon vecka sen. Nu ska jag sooova tror jag, om jag hinner. Vi hörs senare, jag kommer ha med mig kameran ikväll så det kommer säkert bilder ikväll. Vi hörs senare. PUSS

Jag och barndomsvän, nyårspusssen 31/12-08
jag ser din gloria Elida Hedman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0