Slödag

Hej hopp, nu sitter jag här igen. Fortfarande väldigt trött! Idag vaknade jag 14.45, men jag behövde den sömnen helt klart. Just nu gör jag verkligen ingenting, ingen vill vara social med mig . BUHU!! haha. Nej men snart ska jag äta lite sen bara mysa framför en film eller något. Idag har jag inte gjort mycket, jag har pluggat lite vilket behövdes och jag har packat upp min väska. Elida skulle egentligen kommit till mig idag men hon skulle tydligen till sin mormor så hon kommer imorgon istället. Skönt för jag har saknat henne. Nej nu orkar jag inte skriva mer, slänger in en bild på hur jag ser ut just nu. Trött och sliten, ja behöver jag säga mer? PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0