I'm so sorry

Hejhopp, förlåt för dålig uppdatering. Det har ju faktiskt varit lov och har inte velat blogga då, mycket har hänt under lovet men det har ändå varit ett jävligt chill lov, jag har kännt att det varit lov iallafall om jag säger så. Jag har träffat kompisar, röjt lite, haft myskväll inne i gamlastan och massa annat. Just nu sitter jag faktiskt på golvet, fråga mig inte varför men ibland kan det vara så jäävla skönt! jag har packat klart allt nu, för er som inte vet drar jag ju till Falun med skolan imorgon. Det ska bli kul, men är sjukt otaggad eftersom frugan min är sjuk och inte åker med :'( menmen. Sen på fredag kommer min kusin från Umeå hit och ska vara här hela helgen, måndagen efter sticker jag till Miami. På onsdag tror jag det var kommer min kära vän Kevin hem igen, då måste jag ringa och terra honom lite och fråga hur allt varit. Saknar ju honom något förjävligt! Idag har jag och mamma varit och shoppat lite, massa fint köpte jag. Men tyvärr blir det ingen bild på det innan jag kommer hem igen från Miami. Jag får försöka blogga lite under nästa helg, men tills dess får ni vänta och sakna mig extra mycket (a). PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0