TRÅKIGT

OM JUST DIG
FULLSTÄNDIGT NAMN : Julia Regina Strömberg
FÖDD : 12 september
BOR: stockholm
SMEKNAMN : snurpan, jullan
FAMILJ : mamma&pappa, syster&bror
INTRESSEN : vänner och dansen
SKOLA : kunskapsskolan
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : saknar varje dag
ÅNGRAT NÅGOT: nej tror inte det
LJUGIT : haha, en vitlögn
SVIKIT NÅGON : hoppas jag inet
KÄNNT DIG SÄMST : njee
GRÅTIT :  nej
SKRATTAT : ohja
VARIT SJUK : nej
VARIT UTOMLANDS : nepp
KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA : känslig är jag iaf
SKRATTAR DU OFTA : ja det gör jag
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: bra, fast känns som bamse måste komma och lyfta upp mina ögonlock för att jag ska hålla mig vaken
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:  helt okej
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : jaa, har väl alla?

KÄRLEK!
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: fööör lätt
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN :ja, det är de finaste men också det svåraste man kan få.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: föralltid finns inte,
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nja, vet inte om det är det.
OM JA, VEM: inga namn
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 8889 , haha vad tror dom ? ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: jaa
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: aaa
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: den snälla, ärliga och som ger en kärlek
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : både och är väl super bra,
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : antingen längre eller lika lång som en själv. fast helst längre
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:  faller mest för brunetter
FÅR DU MÅNGA KILLAR: vem vet
UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: jag vet inte
ÖGON FÄRG: blandat
LÅNGT ELLER KORT HÅR : jag har väl ganska långt.
SNYGG ELLER FUL: hm
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nja, finns stunder som man vill byta men andra stunder jag trivs
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jaa
ELLER TVÄRTOM?: vem vet vad som sägs bakom ryggen
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: hahha, jaa
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nopp
SMINKAR DU DIG: japp men inte varje dag
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN?: jag blir piggare men make up :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0