The last day

Tjolahopp, nu sitter jag här igen med en värmekudde runt nacken. Fryser riktigt ordentligt asså. Ice cold! Aja, idag väckte mamma mig kvart över tolv och sa att syrran och Robin redan var på väg så då skyndade jag mig upp och åt frukost. Sen kom dom och vi gav dom alla bebissängkläder som vi hade köpt till lilla grodan sen satt vi och pratade och så. Efter det så städade jag mtit rum och bytte sängkläder sen blev det plugg i typ en timme. Och nu sitter jag här och chillar. Imorgon börjar skolan på allvar igen, usch! fast jag vet att det kommer gå bra den här terminen, jag har mina äkta vänner! Sen ska jag och Elida träna imorgon. Ska bli skönt! Jag är väldigt trött idag för en viss person fick mig att sitta uppe på msn igår, (han vet vem han är;) ) det slutade med att jag somnade med datorn på magen , kläder på mig och med smink. haha inte bra, menmen. Jag hör kanske av mig senare! PUSSHEJ

Gillar den här bilden väldigt mycket! 8/8 en dag jag inte glömmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0